vineri, 5 martie 2010

Sims 3 World Adventures

A.K.A. Aventurile lui Emi prin Lumea Piratatului.
Mă jur că nu credeam că poate fi aşa greu.
Deci, după ce am schimbat Sims 3 RELOADED version cu razor1911 version, lucru pe care l-am făcut în vreo 4 ore pentru că stupidul meu PC nu mi-a permis niciodată să descarc mai mult de 5 Gb, am încercat să instalez Sims 3 WA.
Dar desigur, trebuie să îi mai dau de câteva ori update. Bineee... nicio problemă.
Iau updates-urile, încerc să instalez.
Eroare, ca de obicei.
Şi când m-a trezit şi pe mine inspiraţia să dau Print Screen când se instalează ca să îmi dau seama unde dracu se opreşte, ce să văd? La help files! Curul fişierelor de instalare, documentele de care te poţi lipsi oricând! Ah, şi erau help files în Cehă, apropo...
Până mi-am dat seama cum sa bag alte help files au mai trecut 2 zile.
Şi desigur, acum am testat jocul şi am constatat că este cea mai mare porcărie pentru care mi-am pierdut vremea. Dar nu îl voi dezinstala! De ce? Pentru că sunt sigură că voi avea chef de el mai târziu şi nu-mi voi aminti cum l-am instalat.

And a random song.





Later edit: Până la urmă tot l-am dezinstalat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu