sâmbătă, 27 martie 2010

Măi, ce naiba... ?!

Dacă mă plictisesc şi de acest template, mă împuşc!

Va trebui să păstrez această postare pe post de amintire a chinurilor prin care am trecut numai ca să îmi dau seama unde să încarc template-ul - nu mai aveam unde! Nu ştiu de ce simt nevoia permanentă de a-l schimba, parcă sunt obsedată, sunt prea indecisă şi niciodată nu-mi convine cum arată.

M-am săturat de reclame, de promoţii, de muzică stupidă, de plictiseală, de incomoditatea permanentă care mă bântuie când nu am ce face.

Dacă mai aud vreo melodie de club, cred că vomit şi ce am mâncat de Crăciun. M-am săturat, e peste tot, nu numai în cluburi. De parcă ai putea dansa pe ea în maşină sau în ascensor! Câteodată îmi doresc să fi fost surdă numai din cauza acestei muzici îngrozitoare care mă urmăreşte peste tot, şi de care îmi e mai multă silă pe zi ce trece.

Sunt ok cu ea din când în când, dar îmi ies din minţi când sunt difuzate 70 la rând, cu aceleaşi versuri, acelaşi beat, totul este la fel! Şi mai rău e că dacă schimb postul, ori dau peste muzică populară, ori dau peste altă muzică de club. Singurul post radio care mai ştie cât de cât de capul lui e Europa FM, numai că de fiecare dată când nimeresc pe el, cântă ceva aşa 2-3 minute după care urmează ŞTIRILE.

Ah da, şi Info Pro mai difuzează muzică de ascultat, dar se aude foarte prost. :<

Nu înţeleg cum puteţi sta aşa, cum puteţi să nu sesizaţi ce ascultaţi, ce engleză de baltă se folosesc în majoritatea (subiect de care am uitat să mă leg din cauza oboselii)? Şi dacă vă daţi seama de prezenţa lor, cum puteţi să le treceţi cu vederea?!

Mi se închid ochii, am început să dau "paste" în loc de "copy" şi e a treia oară când dobor ceva minutul ăsta, deci, dacă îmi permiteţi, mă voi retrage...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu