marți, 9 martie 2010

Liberă?

Mă simt ciudat că nu am nicio grijă de vreo lucrare/ascultare/temă/orice pentru mâine. M-am obişnuit aşa, în fiecare zi să fie ceva pentru care trebuie să învăţ.
Mă întreb dacă ar trebui să mă scap de tot de geografie şi să mă ofer mâine la ascultare! Şi asta doar pentru că, wow, nu mai am pentru ce învăţa.  
Nu sunt tocilară, sunt doar dependentă de emoţii!
Ciudat, huh.

Sunt curioasă să gust ceaiul ăsta de portocale pe care mi l-am luat. Mă gândesc că dacă nu pot mânca portocalele aşa cum sunt, poate pot să beau ceai lol.

By the way, aţi văzut ce mişto e la magazin noaptea? Eu la Kaufland plec pe la 22:30, pentru că la 23 se închide, şi nu e nici dracu acolo. Poţi să faci ce vrei, să te prosteşti, să joci fotbal cu portocalele că nu-i nimeni să vadă şi să-ţi facă morală - sunt toţi ocupaţi cu "închiderea" magazinului. Mă gândeam să scriu prostii pe anunţurile ălea de la intrare, dar de fiecare dată uit să-mi iau pix cu mine.

Azi nu am niciun video pentru că... mi se pare că am postat prea multe.

Ah, apropo, la geografie am făcut ala-bala la majoritatea subiectelor, şi probabil şi profu' o să facă ala-bala cu nota...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu