duminică, 21 februarie 2010

Pagină nouă - 23:59 -

Veţi vedea puţin mai în dreapta că am mai adăugat o pagină.
Ce este aceasta? Dacă daţi click pe ea probabil nu veţi înţelege despre ce e vorba în text, pentru că nu m-am sinchisit să scriu un rezumat la început. De ce? Pentru că arăta urât. Deci, voi scrie aici.

Ce este?
Este un text, da. De fapt, este un fic. Fic vine de la fiction. Este rezultatul minţii mele plictisite de vacanţă. L-am început în vacanţa de vară, şi din lipsă de idei n-am mai continuat. După care cineva m-a rugat să scriu partea a II-a. Am scris-o. Şi apoi a venit partea a III-a... şi uite aşa...

Despre ce este?
Este despre cât de oribilă poate fi simplitatea. Da, cred că asta a fost ideea iniţială. Fata, Isabelle, nu-i altceva decât o simplă persoană aleasă la întâmplare de soartă să înfrunte oameni cum nu se poate de ciudaţi, acţiuni cât se poate de oribile şi în acelaşi timp fără sens.

Ce gen este?
Horror în toată frumuseţea. Desigur, până la capitolul III nu s-a întâmplat cine ştie ce, dar credeţi-mă, am idei. (:

Ai de gând să contiunui?
Voi încerca să scriu în fiecare minut liber în care am desigur şi inspiraţie.

De ce ai luat o pauză aşa mare?
Pentru a mă documenta; n-am citit atâtea cărţi poliţiste degeaba. 

Cam atât am avut de spus. Enjoy. (:       

P.S.: Voi face o postare nouă cu fiecare update. ♣

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu