luni, 15 februarie 2010

Leapşă

Mă plictisesc.
Cât despre leapşă, poa' so i-a cine vrea după mine, mi-e lene să vă caut. xD


Principala trasatura a caracterului meu: Aiureala.
Calitatea pe care o prefer la un bărbat: Inteligenţa.
Calitatea pe care o prefer la o femeie: Zâmbetul.
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Aceeaşi expresie arhifolosita, "mă fac să râd".
Principalul meu defect: Lenea.
Ocupația mea preferata: Dormitul.
Visul meu de fericire: ...linişte, pace şi somn.
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Să stau 2 zile fără să dorm.
Ce-aţi vrea să fiţi? O lampă.
Ţara în care-aş vrea să trăiesc: Nehh, nu ştiu.
Culoarea preferata: Albastru.
Floarea preferata: -
Pasarea preferata: Vulturul.
Prozatorii mei preferaţi: Agatha Christie. <3
Poeţii mei preferaţi: Nichita Stănescu.
Eroul meu preferat: -
Eroina mea preferata: WonderWoman lol.
Compozitorii preferaţi: -
Pictorii preferaţi: Eu.
Eroii din viaţa reala: Mai avem aşa ceva?
Eroinele din istorie: Jeanne d'Arc.
Băutura şi mâncarea preferate: Apă şi ravioli haha.
Numele preferat: Emi (?).
Ce detest cel mai mult: Aspiratorul.
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: -
Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Sacrificiul.
Darul natural pe care-as vrea sa-l am: Memoria.
Cum as vrea sa mor: Erg... nu m-am gândit la asta.
Starea de spirit actuala: Somnoroasă.
Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: Huh?
Deviza mea: N-am.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu