marți, 16 februarie 2010

Cadavrul din bibliotecă

Sunt OBSEADATĂ!!!
(stai liniştită Dumis, n-are spoilere)

xD

Mi-a luat mult s-o termin din cauza şcolii şi pentru că acolo nu am găsit nicio oră la care să mă pot concentra.
Şi mi-am dat seama pe la mijloc care ar putea fi. =D Mă simt mândră de mine, dar păcat că nu l-am ghicit găsit şi pe pe al doilea.
Nu ştiu de ce, dar deşi sunt povestite foarte bine, au o intrigă pe măsură... cele cu Miss Marple îmi plac mai puţin decât cele cu Poirot.
Şi la un moment dat autoarea declarase că o preferă pe Jane Marple. hmm... se pare că n-avem aceleaşi gusturi lol.
Acum cred că voi lua o mică pauză şi mă voi ocupa de "Eroare Judiciară". Am văzut o reclamă într-o revistă şi mi-a plăcut subiectul. Ieri am cumpărat-o. <3
După care cred că voi citi ceva mai filosofic. Tare-mi e dor de subiectele ăstea. De romance, în tot cazul, mi s-a acrit haha.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu