duminică, 21 februarie 2010

Leapşă de 59 de întrebări...

1.Ce speli prima data la dus?
Părul.
2. Care este culoarea ta de helanca preferata?
Neagră.
3. Iti place cafeaua?
Nu prea.
4. Cum te simti acum?
Răcită.
5. Care este ultima litera din numele persoanei de care esti indragostit/a?
Scuteşte-mă.
6. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Unul în care se făcea că de fiecare dată când aprindeam/stingeam lumina apărea câte un tablou pe peretele cu întrerupător…
7. Ai putea manca o luna intreaga felul tau de mancare preferat fara sa te saturi de el?
Nu.
8. De ce ai o pofta puternica acum?
De bătut joc.
9. La ce te gandesti cand auzi cuvantul “varza”?
La ciorapi (?).
10. Ai numarat vreodata pana la 1000?
Da.
11. Musti sau lingi inghetata?
Ce întrebare lol.
12. Folosesti emoticoane?
Da.
13. Cate dormitoare are casa ta?
Trei.
14. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
Nu cred.
15. Iti place branza?
Depinde.
16. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat/a?
Lady Gaga – Fooled Me Again, Honest Eyes şi Detective Conan OST – Kaitou Kid no Yokokujou
17. Cate tari ai vizitat?
Suedia, Finlanda, Danemarca, Franţa, Luxemburg, Belgia, Ungaria, Austria, Australia, Germania, Olanda, …
18. Sunt parintii tai stricti?
Nu chiar.
19. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
Da. <3
20. Ai lua masa cu George W. Bush?
De ce nu?
21. E ceva stralucitor in camera ta?
Da.
22. Inchiriezi filme?
Obişnuiam să fac asta când nu ştiam de piraterie. ^_^;
23. Unde vei merge sambata seara?
Acasă.
24. Oua albe sau maro?
Ugh…
25. Iti place muzica?
Da.
26. Ai mers cu trenul?
Da, şi am şi dormit în unul cu pat. X_X Cred că am căzut de mai multe ori decât am adormit.
27. Ce zi a saptamanii e?
Cred că duminică.
28. Ce ai mancat la pranz?
De abia m-am trezit.
29. Ce face maine prietena ta cea mai buna?
Merge la şcoală?
30. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
Da.
31. Ce crezi despre Yankees?
Nimic special.
32. Ai parul ondulat?
Nu.
33.Cand ai plans ultima data?
Nu mai ştiu.
34. Ai intrat vreodata intr-un zid?
Da… >.>
35. Anotimpul preferat?
Toamna şi iarna.
36. Adormi cu televizorul deschis?
Mi se mai întâmplă.
37. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
Nu.
38. Crezi ca esti batran/a?
Nu…
39. Ti-e frica de intuneric?
Nu.
40. Iti place viata ta momentan?
Da.
41. Bati in lemn?
Rareori, când vorbesc de ceva chiar urât. >.>
42. Ai o vedere buna?
Da, dar se întâmplă să văd prost din când în când… nu ştiu de ce. =_=
43. Poti sa faci hula hoop?
Lol?
44. Unde sunt parintii tai?
Prin casă…
45. Ai fost vreodata sarutat/a in lift?
Lol nu.
46. Care e urmatorul CD pe care il vei cumpara?
Habar n-am.
48. Ce ai cumparat ultima data?
Cărţi de pe amazon.fr, mi-a luat 4 ore să-mi dau seama de ce îmi tot dădea „Il y a un leger probleme”. Leger pe dracu, nu putea să trimită nimic lol.
49. Cat de des vorbesti la telefon?
Nu prea vorbesc, deşi am 54389573457409 de minute gratuite. Dau mai mult mesaje, şi ironia sorţii  nu am nici un mesaj gratuit… mi s-a spus să mai sun lumea, dar ce dracu să le spun? „Uhh, salut, te-am sunat să îmi consum minutele gratuite. Te rog, continuă ce făceai înainte să vorbeşti cu mine şi lasă-ţi telefonul undeva sub dulap”.
50. Esti intr-o relatie complicata?
Nu lol.
51. Ai pus piedica cuiva vreodata?
Da.
52. Folosesti betisoare chinezesti?
Da, dar mai multă mâncare ajunge pe jos decât în gură.
53. Ierti prea mult?
Cred că da.
54. Detii o arma?
Nu, dar ce n-aş da…
55. Ai fost vreodata intr-un castel?
Da.
56. Iti place parul tau?
Când nu e electrizat.
57. Iti place de tine?
Nu prea.
58. Esti mai apropiat de mami sau de tati?
Parcă mi-e mai uşor să vorbesc tu tata, se pricepe la dat sfaturi şi mă ajută când am nevoie. Dar nu pot spune că nici mama nu face asta, doar că uneori se enervează şi urlăm una la alta. =_=
59. Ti-a placut leapsa asta ?!
Mdeah.
Nici nu mai ştiu unde am găsit-o, dar i-o dau mai departe lu' Dumis.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu