sâmbătă, 27 februarie 2010

Our Solemn Hour



Within Temptation, una dintre preferatele mele de la ei. :)
Din păcate, am pierdut discografia, şi acum mă chinui cu YouTube-ul lol. Mi-e lene să caut...
Trebuie să spun că ador versurile lor, uneori chiar mă lasă cu gura casactă, şi e exact genul meu.
Am terminat Eroare Judiciară într-o dimineaţă de vineri în care ar fi trebuit să învăţ la fizică şi latină. Şi m-am plimbat şi pe la târgul de cărţi Gaudeamus, care mi se pare că s-a încheiat astăzi, la 14. Mi-am luat 3 cărţi, şi anume "Arsene Lupin contre Herlock Sholmes" de Maurice Leblanc, "Străini" de Taichi Yamada şi "Masca Morţii Roşii şi alte povestiri" de Edgar Allan Poe. Prima este în limba originală, adică în franceză. Şi astăzi (sau mai bine spus ieri că-i 1 dimineaţa) m-am mai dus şi am mai luat 4, tot din seria Arsene Lupin.
Francais, ma cherie!
Ah, şi tot vineri mi-am reînnoit abonamentul la bibliotecă, deşi nu cred că îl voi folosi în zilele ăstea, deoarece voi fi ocupată cu cele proaspăt cumpărate.
Luni e 1 martie...
De abia am scăpat de mărţişoarele de anul trecut...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu