duminică, 21 februarie 2010

Amazon.fr






Da, amazon.fr deoarece pe .co.uk sunt stupid de scumpe şi pentru că toate de pe .com vin din SUA.
Ah, staţi, ideea era să povestesc cum am stat eu până la 4 dimineaţa să comand cărţi. Se presupune că e foarte simplu. Click click, alegi cărţi, click click, adresă, card, etc, etc, gata.
Dar nuuu, pentru că suntem în România trebuie să fie diferit. Trebuie să poţi comanda numai într-un fel. Trebuie să fie ceva acolo care să te împiedice din a face ce vrei să faci.
Până la urmă l-am întrebat pe nea' Gogu, şi mi-am dat seama că nu pot cumpăra decât dacă e distribuit de amazon.fr (.com, .co.uk). Din fericire, toate cărţile erau disponibile de la ei. Puţin mai scump, dar asta e. (Aşa am ajuns de la 20 de euro la 70)
Dacă n-ar fi vrut mama o carte pe care a citit-o acum 34e023ds4 de ani şi n-o găseşte pă' net (că ea le ia numai pă' gratis) nu mi-aş fi luat nici eu Case Closed Volume 16. <3
Ah, apropo... aşa am şi descoperit că nu-i nicio diferenţă între eclair şi standard. (adică dacă vrei să ţi-l trimită mai rapid, şi mai dai vreo 10 euro sau mai ştiu eu cât). Amândouă ziceau "estimated arrival time: 22 february".
Dar nu cred că vor veni luni, e prea devreme, ce dracu. Zicea tata ieri "poate nu ar trebui să dormim că vin". XD

Sper că nu or să-mi facă cum au făcut ăia de la librărie.net: am comandat 4 cărţi şi mi-au venit 2 că cică nu le mai aveau în stoc pe ălelalte...

Apropo, am stat şi până la 3 ca să văd dacă mai ţopăie Geoană. Se pare că nu a mai avut de ce. xD

Mi-a luat 4 ore să găsesc şi eu o temă simplă care să-mi placă. Nici asta nu prea mă satisface, dar era prea obositoare ailaltă. Nu credeam că pot fi aşa greu de satisfăcut... ba nu puteam să pun pagină, ba avea grafica de căcat, ba nu-mi plăceau culorile, ba nu-mi plăcea pentru că am văzut o reclamă cu twilight (?)...

Oh well, sper să ajungă să-mi placă cu timpul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu