luni, 15 februarie 2010

Scrisoare către Xx.


Draga mea,
Nu te urăsc. Nu. Dar nici nu te simpatizez. De ce? Pentru că eşti un nimeni pentru mine! Un nimeni care nu ştie decât să se forţeze, să se prefacă, să screme un „eşti prietena mea cea mai bună”, să forţeze zâmbete când pe interior înjură de mama focului.
Eşti un nimeni care îşi creează un alter ego sensibil la toate căcaturile dar în acelaşi timp important. Eşti o timidă încrezută.
Eşti un nimeni care s-a uitat la prea multe drame.
Eşti o persoană oribilă, care plânge şi creează milă în juru-i când ceva nu-i convine. Nu eşti cu nimic mai importantă decât oricine pe planetă, şi când te atinge cineva îi răspunzi cu o palmă, îţi iese fum pe urechi după care redevii persoana timidă pe care toţi o simpatizează.
Eşti un nimeni care îşi hiberbolizează problemele.
Eşti un nimeni care varsă intenţionat cafeaua pe pantalonii mei preferaţi, după care îţi ceri scuze în lacrimi prefăcute. Dacă mă supăr pe tine sunt un om rău. Dacă ridic tonul sunt un monstru. Dacă te jignesc ar trebui să intru la răcoare.
Dar ştii ce? Exact asta fac. Îmi dau seama de defectele tale pe care le respingi, pe care le ascunzi. Îmi dau seama de falsitatea după care te ascunzi. Aşa că dă-i drumul şi plângi, întoarce-i pe toţi împotriva mea, fă-i să îmi dorească cel mai mare nenoroc. Nu îmi pasă! Şi ştii de ce?
Pentru că nu eşti altcineva decât un nimeni.

Un viitor pilot,
20.11.2007


Nu îmi vine să cred că pe atunci îmi doream să fiu pilot.
Well, scrisoarea nu îi era dedicată cuiva, motiv pentru care şi numele este "Xx". Aceasta este defapt o grămadă de fraze pe care le-am gândit pe atunci, pe când eram într-o stare din aceea tipică de ora 5 dimineaţa când dintr-o dată sunt foarte profundă.
Oh well, enjoy lol.


2 comentarii:

Anonim spunea...

Pentru o secundă am crezut că-s eu <3 da' m-a salvat chestia cu timiditatea, eu-s prefăcută pe faţă :].Fir-ar a dracu' de chestie cu contu' wordpress că nu merge OpenIDu'.Vezi că-s dumis ^^^^^^.

emi1412 spunea...

Lol.

Trimiteți un comentariu