duminică, 21 februarie 2010

Lux Aeterna



Cât suspans <3 Am auzit-o prima dată în trailerul de la Sunshine, un film de prin 2007 care mi-a plăcut şi încă îmi place la nebunie. Cred că m-am uitat de 3 ori la rând în aceeaşi zi, şi cu acelaşi suspans.
În ultima vreme, au început să-mi placă mai mult melodiile în care nu cântă nimeni. Probabil pentru că sunt expusa la o constanta gălăgie ca la casa de nebuni din cauza fratelui meu căruia dacă nu i te adresezi cu 98 de dB nu te aude.
Şi desigur, nici el nu crede că auzi.
Nu suport gălăgia. Acum câteva luni era ok, nu mă deranja prea tare, puteam să şi citesc romane. Dar acum, îmi pierd imediat şirul gândurilor dacă vorbesc mai mult de 3 persoane în acelaşi timp.
Apropos, mi-am făcut şi eu cont pe renumitul facebook (viitorul hi5?), şi asta numai din curiozitate, să văd cam cu ce se mănâncă... şi când mă uit pe acolo aşa... mai rău ca twitter-ul...!Şi nici aspectul nu-mi prea place. Şi mă obsedează porcăria asta cu "invite friendz gimme moar uzerz wahahahha", cred că primesc e-mail-uri cu o viteză de 12 la oră numai de pe facebook. Mă gândeam că dacă mă bag poate nu mă mai stresează, dar acum mi-am dat seama că or să mă streseze ei cu "invite moar friendz". La un moment dat am dat peste nişte chestii "do you think this user is sexy? have you ever kissed this user? have you ever smelt this user's underwear" ohhh da cum să nu...

Lumea asta se duce de râpă. >.>

P.S.: Melodia se traduce ceva de genul "Lumină eternă".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu