vineri, 2 aprilie 2010

Imortalizări II


O narcisă... nu prea mai am ce spune despre poze, mai ales că de data aceasta am numai flori. Nu m-am priceput niciodată la simbolistică, deci prefer să nu comentez prea multe la ele. Aceasta mi-a plăcut pentru că nu era prea galbenă, ca toate celelalte din curte. Ca să ştiţi, nu i-am editat eu culorile, chiar aşa arăta.


Da, recunosc că  nu a ieşit prea bine asta. Era plină de imperfecțiuni, am reușit să mai reduc din câteva, dar până la urmă tot se văd urât. Şi cred că am exagerat şi cu sharpen-ul.


Mai nou sunt obsedată de panseluțe. Sunt aşa drăgălaşe și frumos colorate, încât îmi vine să le pozez non-stop. :)



Şi ultima, dar nu cea din urmă - o lalea (cred).

Mă scuzaţi că de data aceasta am atât de puţine poze, dar chiar nu am mai avut ce poza. Am terminat cea mai frumoasă/bună/Oh-Doamne-Mor-După-Ea carte, şi anume 813. Erau două volume, de care acum sunt obsedată şi cred că le voi reciti de zeci de ori, după care le voi pune în vitrină. Aş recomanda-o în stânga şi în dreapta dacă nu ar fi în franceză. Cred că mi-am obsedat familia cu toate cărţile de Maurice Leblanc, şi am văzut că sunt cărţi de el şi la bibliotecă. Deci, a venit timpul să-mi scot permisul din praf.





P.S.: BANG! şi murdăria dispare.

2 comentarii:

Roxs spunea...

Foarte frumoase fotografiile.
Si eu am un fel de pasiune in a face poze.Multumesc pentru parerea despre desen.
Orice parere despre blog sau un post e bine venita.
PS:Ai vrea sa facem schimb de link?
Imi spui daca vrei si eu te adaug,iti voi spune dupa si nume si link.:)

emi1412 spunea...

Linkul îl ştiu, trebuie să ştiu doar cu ce nume vrei să te trec. :]

Trimiteți un comentariu