duminică, 21 martie 2010

Leapşă literară

1) Ce autor apare cel mai des la tine în bibliotecă?
Maurice Leblanc.

2) Din ce carte ai mai multe exemplare?
Nu am mai multe exemplare din nicio carte. De ce, mă rog, aş avea?

3) De ce personaj de ficţiune eşti sau ai fost amorezat în secret?
Sunt obsedată de Arsène Lupin dacă se pune. :] Şi nu în secret, având în vedere că tocmai am spus-o pe blog lol.

4) Ce carte ai citit cel mai des?
Cred că Memoriile unei gheişe, de Arthur Golden. Eram obsedată, şi am citit-o de 4 ori într-o săptămână când eram la mare că n-aveam altceva.

5) Care era cartea ta preferată la 10 ani?
Nu prea citeam la 10 ani.

6) Care a fost cea mai proastă carte citită anul trecut?
Sorgul roşu, de Mo Yan. Nu ştiu, m-a plictisit cumplit, şi pe la primul sfert am lăsat-o baltă. Şi Twilight, desigur. Nu m-am obosit să citesc continuările după aceea.

7) Care a fost cea mai bună carte citită anul trecut?
29.9 RON, de Frederic Beigbeder. M-a amuzat cumplit, şi refelectă perfect societatea de astăzi.

9) Cine crezi că ar trebui să câstige premiul Nobel pentru literatură?
Nu ştiu. Chiar nu ştiu.

10) Ce carte ti-ar plăcea să vezi ecranizată?
Cred că aş vrea câteva cărţi de Agatha Christie. Oricum, mă mulţumesc cu Detective Conan până atunci. xD

11) Descrie visul cel mai straniu care sa fi inclus un scriitor, o carte, sau un personaj literar?
Am visat că Dracula stătea pe plajă în Australia. Se pune? lol

12) Care e cartea cea mai putin cultă pe care ai citit-o ca adult?
Hm. Cred că 29.9 RON sau Şarpe şi cercel, de Hitomi Kanehara. Nu ştiu.

13) Care e cartea cea mai dificilã pe care citit-o?
N-am întâlnit cărţi dificile până acum. Doar plictisitoare.

14) Preferi autorii francezi sau ruşi?
Egalité!

15) Shakespeare, Milton, sau Chaucer?
Shakespeare.

16) Ce te deranjează cel mai mult în activitatea lecturii?Zgomotul continuu produs de frate-meu. Vorbeşte non-stop, şi când vorbeşte ţipă, la fel şi mama. Sau faptul că îmi ia mult să termin o carte. Mă încăpăţânez să citesc fiecare cuvinţel, să observ fiecare virguliţă, şi câteodată recitesc o frază numai pentru că mi se pune pata.

17) Care e romanul tău favorit?
Nu am unul favorit, îmi plac mai multe. :)

18) Joci ceva?
Ce legătură are asta cu cărţile? În fine, sunt obsedată de GTA şi de Flight Simulator 2004, care nu e chiar un joc, dar îmi place.

19) Povestiri scurte, schite?
Agatha Christie.

20) Non-fictiune?
Jurnale. De exemplu, Adevărata viaţă de gheişă, de Mineko Iwasaki.

21) Scriitorul favorit?
Am mai mulţi, dar dacă ar fi să enumăr câţiva... Arthur Conan Doyle, Agatha Christie, Maurice Leblanc, Anne Holt, Garth Stein, Edgar Allan Poe.

22) Ce scriitor crezi că este supraevaluat?
Stephanie Meyer! Sunt o grămadă de cărţi cu vampiri mult mai bune ca ale ei, dar toate fetele sunt obsedate de cartea aia numai pentru că Edward e frumos, şi nu ştiu ce. Cine ştie ce visa când şi-l imagina. Blehh.

23) Ce carte ţi-ai lua pe o insulă pustie?
Mi-aş lua laptopul cu o grămadă de e-books. :)

24) Şi…acum ce citeşti?
Tocmai am terminat Străini, de Taichi Yamada, şi acum mă chinui să termin cele 150 de pagini din Masca Morţii Roşii şi alte povestiri, de Edgar Allan Poe.


COPIAŢI-MĂĂĂĂĂĂ!!!!!!11111

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu