duminică, 21 martie 2010

Imortalizări


Prima fotografie este dedicată camerei mele de fotografiat, pe care o iubesc mai mult decât iubeşte mama cafeaua!


A doua a ieşit ciudat de bine, îi ador culorile, motiv pentru care nu le-am editat în Photoshop. Tot ce am editat a fost semnătura, borderul şi am adăugat puţin sharpen. :) E prima pe care am făcut-o când am ieşit (dar să nu credeţi că mi-a ieşit din prima încercare).


Pe aceasta am făcut-o în timp ce tata repara gardul lol. Nu ştiu de ce, dar noi suntem întotdeuna cei care fac gardul. >.> Am numit-o "Valuable" pentru că pare atât de insignifiant, uneori nici nu îl observi, dar contează uimitor de mult pentru frumuseţea unei grădini.


Bătea vântul când am vrut s-o fac pe asta, şi până la urmă a trebuit să ţin de creangă.


Nimic nu se schimbă, voi fi aici în fiecare primăvară.


O imagine atât de dezolantă în miez de primăvară, încât nu am găsit alt nume mai potrivit. Partea de sus era neagră și jos era verde, avea majoritatea spinilor rupți, și totuși culorile erau minunate.

Acestea au fost, poate că în altă zi voi reveni. Am avut grijă să fiu anunțată când mai înfloresc flori. :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu